torstai 6. syyskuuta 2012

I looove redwine, but i hate its taste

Olen vasta viimevuosina oikeasti oppinu nauttimaan vaihtuvista vuodenajoista. Oikeastaan se johtuu ihan mun töistä, koska edetään siellä aina sesonkien mukaan minkä vuoksi meillä vaihtuu niin koristelut kuin tuotteetkin koko putiikissa aika-ajoin. Tulevan syksyn voi jo tuntea nahoissaan ja oikeasti haistaa ilmassa. Oletteko huomanneet? 
Ilma tuoksuu kirpeältä ja kylmältä. Raikkaalta. 
Ihan kun se nollais koko käydyn vuoden jotenkin. Tekee olon haikeaksi, ihan kuin koko vuosi hyvästeltäisiin. Tai no, niinhän se menee. Hansmuru aina sanoo, että syksysin sen elämä alkaa uudestaan, uudelta pöydältä.

Hansusta puheenollen tässä taas näkee kuinka kiinni me ollaan toisissamme, se nainen katosi yhdeksi päiväksi (joo. töihin.) ja mä olin jo paniikissa. Puhelimeen ei saanu yhteyttä, eikä kukaan tienny mitään. Kävin sen kotonakin "omilla avaimillani", mutta ei näkyny. Jätin lapun pöydälle, että kävin, söin jugurtit ja varastin sen tyhjät pullot sillä perusteella, että olen köyhä.
Jätin kyllä nätin laukun, mitä en raaskinut myydä kirpparilla, toivottavasti tykkää. :) Illalla se soitti, että mitä oon meuhkannu.




Tuossa ylhäällä on osa aarteista mitä löysin kirpparilta eilen äitin kanssa. Koko kasa koruja n. 3€, täysi Christina Aguileran by night tuoksu 4€ ja ihana lindexin laukku 1€! 
Kaikki ihan käyttämättömän oloisia! En ehtinyt ottaa kuvaa hajuvesistä, mitkä äiti vei; Calvin kleinin euphoria ja Escadan sunset heat keskikokoiset tuoksut TÄYSINÄ 4€ kipale! Löysin myös kasan uutukaisia vaatteita pilkkahintaan, yllätin juuri erään nuoren naisen täyttämässä pöytäänsä kirpparilla, jonka johdosta päästiin koluamaan pöydän antimet jo heti alkuunsa. Yhtäkkiä siinä pöydän ympärillä olikin sitten viisi ihmistä penkomassa parhaita päältä! Ostettiin yhteensä 30€:lla  iso läjä uutukaisia GT:n, H&M:n, lindexin ja muiden merkkien vaatteita! Kävi hyvä tsägä :) Vitsi, kun joskus löytyis sellasia viininpunasia neuleita kirpparilta. Mulla on nimittäin nuukuuskuukausi meneillään.
Liekö sitten niiden mainosten takia mitä tulvii mun sähköpostiin, joita availen mahdollisten alennuskoodien toivossa; olen ihastunut nyt totaalisesti viininpunaiseen. 
Nyt Veromodan facebook sivuille sitten ilmestyi hetki sitten tämmöinen kaunokainen mikä edesauttoi ennestään mun koukuttamista viininpunaiseen. Eikö olekin nätti!?





Ai ai.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä Saloon viikonlopuksi viettämään kunnon rapujuhlia Tonin ja Jennyn luokse! Lauantaina siitä siskolle katsomaan koiranpentuja ja mahdollisesti jopa valitsemaan yksi joka jäisi hoiviimme.:) Ne ovat kasvaneet hirveästi kuvista päätellen, enkä malta odottaa että saan pienen tuhisevan nyytin syliin<3
P.S Glitter shop i love you.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥