lauantai 17. toukokuuta 2014

Mwaaah

IHANA PÄIVÄ! Te ette usko kuinka olen vollottanut eilen ja ollut ihan sekaisin töissä, kun siellä palvellessani asiakasta mun hyvä ystäväni pomppasi kuin tyhjästä moikkaamaan. En ollut nähnyt häntä siis viiteen kuukauteen ja elettiin kuin mikäkin vanha pariskunta ennen hänen muuttoaan Pohjois-Karjalaan. Aloin itkemään ja ulisemaan, sain juuri ja juuri palveltua yhden asiakkaan ennen kuin hyppäsin Hansmurun kaulaan. Onneksi tämä asiakas oli mukava nainen ja tajusi tilanteen, hymyili ja huokaisi lähtiessään. Mä en kertakaikkiaan saanut hillittyä itseäni, kun mun elämä kääntyi päälaelleen hänen lähtönsä jälkeen viime tammikuussa. Mua itkettää nytkin kun mietin tota hetkeä! Hän tuli viikonlopuksi tänne morjestamaan, eikä mulla ollut hajuakaan että hän olisi lähimaillakaan. Multa ei tullut edes sanoja suusta vaan ulisin jotain epämääräistä itkuni seasta, enkä olisi millään halunnut päästää irti. Se on ollut tämän kevään onnellisin hetki ihan 6-0, mitä minulla on ollut tässä. Nähtiin vuoroni jälkeen ja juteltiin kaikki maan ja taivaan väliltä, se on uskomatonta että tuntui ettei päivääkään olisi ollut siinä välissä!! Huomenna mennään hengailemaan iltapäivästä vielä ja toivottavasti nauttimaan ihanasta aurinkoisesta kevätsäästä! Vietettiin keväät aina toivoen parempaa ja haaveillen rakkaudenkesästä.. Mwaah. :') Tämä oli mulle ihan helvetin iso juttu ja tuntuu että kivi olisi vierinyt pois rinnalta nähdessämme taas!







<3 So long but not so long time ago


1 kommentti:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥