torstai 6. lokakuuta 2016

Mocha latte


Olen käyttänyt niin kauan kuin muistan Cliniquen tiettyä kolmiosaista luomivärisettiä ja mun elämä tuhoutui siinä samalla kun pudotin sen lattialle ja se särkyi. Olin itseasiassa niin riippuvainen siitä, että keräsin murut lattialta takaisin lootaan ja käytin nekin pois. Harmikseni en ole vain törmännyt missään enään kyseiseen trioon ja olin jo luopunut toivosta. Käytän niin vähän luomiväriä muutenkin ja nyt kun en tuotakaan enää löydä mistään niin haistakaa paska sitten koko maailma ..muminaa
Olin kuitenkin eräs päivä kaverillani ja kahvin lomassa otin Avonin kuvaston siitä pöydältä ja aloin selailemaan. Bongasin sieltä lähes identtisen setin kuin tämä minun rakas Cliniquen settini.

Tämä on siis Avonin Truecolor-luomivärikvartetti ja sävy mocha latte. Kuvat on täältä
Mä voin elää jälleen!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥