keskiviikko 25. huhtikuuta 2018

Im gonna be a unicorn.

Hei tiput.



Huhhuh, tuleva viikonloppu hirvittää jo etukäteen. Lauantaina juhlitaan siskon synttäreitä, sunnuntaina Merkuleksen keikalle stadiin ja maanantaina kunnon vappukemut meillä. Ziizus. Taidan todella venyttää sietokykyäni tänä viikonloppuna. Harvemmin sitä joutuu  vetämään kolmen päivän rännejä, ellei festareilla sitten kesälomalla. Jostain kumman syystä mut laitetaan vielä aina kuskiksikin vaikka aloittaisin oksentamisen jo aamukymmeneltä. Se on ihan saatanasta!

Vietettiin eilen Apen kanssa vuosipäivää, käytiin intialaisessa syömässä ja vuoden ekalla jätskillä torin jätskikioskilla. Oli leffaliput kinoon ja kaikkea, mutta ei vaan jaksanu kertakaikkiaan siinä ruokakoomassa ajella Espooseen enää, vaan mentiin kaverille kattoo hauskoja kissavideoita youtubesta. Haha!

Niin, ihmettelin eilen aamulla, että mitä kummaa.. Joko olen ollut vaan niin hiton väsynyt tai mulle on iskenyt varhaisdementia, mutta käytiin tosiaan saunassa ja siinä ramppaamisen ohella mä yksinkertaisesti unohdin silver-hoitoaineen päähän ja menin nukkumaan. Jumankekka aamulla, kun heräsin mulla on kivenkovat koppurakiharat sinisenä, kun nostin katseeni peiliin hampaita pestessäni. Se ilme olis pitäny taltioida johonkin! Sain pahimmat pestyä mutta taakse mulle jäi sinisiä raitoja........

Katsokaas mitä pigmenttisiä glitterihanuuksia sain! Nää on jotain jenkkilän juttuja ilmeisesti. Hellanlettas sentään. Mun on pakko olla yksisarvinen vappuna. Kattokaa nyt noita meikkivideoita! En kestä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥