torstai 12. huhtikuuta 2018

Materialismionnellisuus part. 3891


Jau.
Mitä shoppailuun tulee, mä olen mestari vetämään tilini tyhjäksi vaikka päivässä, kun palkka on tullut. Pennin venytys ylipäätänsä on aika haastavaa minulle, sillä olen äkkipikainen, tunneailahtelevainen ja loistava perustelemaan ja tukemaan hankintojani.
Kaikista kuolemansynneistä juuri ahneus osuu ja uppoaa tänne kuin veitsi sulaan voihin. 
Tai Visa maksupäätelaitteeseen.
Eikä ahneus tule yksin, vaan irstauden, himon ja ylensyönnin saattelemana. 
 Pitäisi siis varmaan mennä tekemään synninpäästö jo tältä kuulta.
Ja se ostohimohan usein nostaa päätään tilipäivänä, veronpalautuspäivänä, PMS-päivänä, hyvänä päivänä, huonona päivänä, vapaapäivänä, nimipäivänä ja erityisesti silloin kun pitäisi säästää rahaa johonkin. 
Aina sama dilemma!

 Mulla on semmoisia mottojakin, joita pystyy käyttämään niin suotuisaan kuin epäsuotuisaankin asiaan. 
 "Silloin kun tilaisuus tulee, siihen pitää tarttua empimättä" ja "Rahaa tulee ja menee, se ei pysy ikinä paikoillaan". 
Muunmuassa juuri silloin kun harkitsen ostavani jotakin, mulla alkaa pyörimään  
nämä päässä tukien ainaista agendaani :D 
       Eli siis toisin sanoen kehotan itseäni tekemään mitä lystää, eikä mulla ole juurikaan itsekuria. 

Ja niin kävi taas. Ostin nämä tautisen makeet niken lenkkarit. 

Sori, ehdin jo sotkea niitä vähän ennen kun älysin ottaa kuvia tänne. 


Kun puhutaan materialismionnellisuudesta, niin kehtaan esitellä tämän pienen täydellisyyden ilmentymän, minkä Ap osti mulle syntymäpäivälahjaksi. Korsin laukut ovat mielestäni olleet jo pitkään aika laaaaaaast seaaasooon, mutta tämä pieni hennonpinkki laukku on ollut niin nopsa ja helppo pitää mukana ja tosi söpökin vielä. Mulla on muutenkin ollut pitkään kummallinen vaaleanpunaisen buumi. Kaikki menee väliltä babypinkki ja beige. 

Oon viimeaikoina päivitellyt paljon myös meikkipussiani ja oppinut uudenlaisia meikkijuttuja. Hightlighterit ja tuotteet jotka tekee naaman freshiksi, kiinnostavat tällä hetkellä tosi paljon.  Lainasin ystävältäni myös jotain luomu naamanpuhdistusainetta, mikä oli törkeen hyvä! Kun bongaan sen jostain, niin vinkkailen täällä.

Vähän semmonen maanantaifiilis ollut tänään päällä, mutta kyl se siitä kuhan aurinko paistaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥