maanantai 19. tammikuuta 2015

Gymday

Hellou!

Heräsin tänä aamuna jo kuudelta ilman herätyskelloa ja vielä vapaapäivänä. Maailmankirjat on siis todella sekaisin, sillä lähdin pitkälle lenkille koiran kanssa tuonne märkään ja pimeään 7 jälkeen. Reippaana kaikenmaailman heijastinjutut mukana koirankin olin vuorannut liivillä ja vilkkuvalolla, se katseli mua niin hämmästyneenä aamulla, että ihan nauratti.  Radio on pauhannut koko päivän keittiön pöydällä ja kahvi tippuu toistamiseen pannussa.
Päätin jo sängyssä silmät avatessani, että tänään menen salille, menen vaikka pää kainalossa ja maha kuralla oli tekosyy mikä tahansa. Uhmasin painovoimaa ja syöksähdin ylös sängystä päättäväisenä aamupäivän kulusta.
Ja sen teinkin, menin 9 salille ja olin puolitoista tuntia siellä rääkkäämässä itseäni. Pitkän tauon jälkeen tuntui ensin typerältä ja omituiselta tehdä siellä yhtään mitään, ennen kuin rentouduin ja pääsin vähän kärryille. Aamujumpan mummotkin oli siellä vetreempiä  kuin minä.
Loppuvaiheessa kello olikin hurahtanut puolitoista tuntia ja olin hiestä läpimärkä, olin toivottavasti saanut siis jotakin hyödyllistä tehtyä. Se fiilis on vaan niin mahtava mikä liikkumisesta tulee ettei mitään järkeä.
Vaa'an mukaan mulle on tullut viisi kiloa ylimääräistä ja muistin nyt kerrankin  (vaikka kuinka inhottavaa se onkaan hyllytellä peilin edessä) ottaa aloituskuvat ja mitat, mitä vertailla edistyessä kesää kohden.  Ja hyi helevetti. Ihan kuin jotain kuivalla maalla kuolevaa tonnikalaa olisi mitannut, kun yritin saada reiden ympärysmittaa paperille.



Tänään on aika basic vapaapäivä, odottelen Samppaa kotiin että päästään tekemään jotakin tosi Gourmeeeta ja makaamaan sohvalla romanttisesti toistemme kainalossa katsoen hyvää elokuvaa.
(vaikka todennäköisesti päädytään johonkin perusmakaronilaatikkoon ja toi pelaa vaan CoDia ja mä laulan taustalla epävireistä ukkonooaa tiskatessa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥