torstai 14. toukokuuta 2015

Sumthing

Hei misut!
Mikä boogie! Täällä odotellaan illan lätkämatsia, tosin täytyy myöntää et tälle mammalle tämä on selvästi liian jännää ajanvietettä! Viime venäjäpeli mulla oli koko matsin ajan sydän kurkussa ja musta keehkeytyi suora stereotypia suomalaisesta lätkäpaitaisesta känniläisestä fanaattisesta lätkäfanista jonka suusta räkä vaan lentää huutaessa. (Lue=seksikäs)  Matsin jälkeen tuijottelinkin kattoon sängyssä varmaan monta tuntia, kun olin niin intopiukeana voitosta. Ei ihme että kaikki juo aina lätkää katsoessa, ei siihen selvinpäin perkele pysty ilman nitroja.

Mä vietin vapun kotona, tein hyvää ruokaa, saunoin ja söin pussillisen Jokioisten hillomunkkeja ja join omatekoista simaa. Ihan sairaan hyvä kombo, ei voi muuta sanoa. Elämä on kaikinpuolin ollut viimeaikoina rauhallista, enkä ole juuri bilettänyt tai mitään. Käynyt paljon ulkona koiran kanssa ja haaveillut kesästä, mwaaaah....









Ainiin tilasin tommoset Nike rosherunit Aliexpressiltä.. En oo ikinä tilannut vastaavanlaisista paikoista, mutta toivotaan että tulee perille halvatkin kun oli! Mä oon kuolannut noita kenkiä liian kauan..

1 kommentti:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥