keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Pieni hetki koneella


Huomenta! Mitäs kuuluu?
Tää tyttönen sit meni ja muutti landelle noin kolme kuukautta sitten. Kotiutuminen on kieltämättä ollut myös rankkaa, sillä enää lämmin kylpyhuone tai vesi eivät ole itsestäänselvyys. Iso ja vanha talo vie hirveästi aikaa ja voimia kunnossapitämisen vuoksi varsinkin näin talvella lämmityksineen. Ensimäinen homma mitä teen töistä päästessäni on vähintään kahden tulisijan lämmitys ja vahtiminen siinä ohella. Kaikenlaista hommaa löytyy kokoajan. Suihkuun mentäessä pitää olla rautaiset hermot sillä erillään oleva betonibunkkeri 20 asteen pakkasessa on sama kun menisit pakastinkaappiin alasti. Jos totta puhutaan, niin en tiedä onko tämä mun juttu sillä kaikki tuo talon viemä aika näkyy mulla oman ajan puutteena, mikä on suurin minua vaivaava tekijä. Blogia on vaikea pitää yllä, kavereita nähdä ja varsinkaan pitää itsestä huolta, kun niinä hetkinä jotka saisit itsellesi päätät vaan levätä töiden ohella. 

Mä otinkin tavoitteeksi nyt repiä omaa aikaa itselleni. Olen käynyt jälleen salilla nollaamassa päätä, keskittynyt ruokavalioon ja tehnyt omia kauneudenhoitorutiineita, jotka ovat jääneet. Tänään ystäväni vääntää mulle ripsipidennykset ja ajattelin mennä makoilemaan solkkuun. Uutta autoa pitäisi ehtiä tsekkailla myös, sillä pakkaset teki tenät ja mulla kärähti joku ohjainlaite autosta, mikä on hirmukallis korjata. Tuttu tulee onneksi vielä tsekkailemaan, onko mitään tehtävissä enää ja jos on, niin onko se enää kannattavaa. Hiton bemarit.

Viikonloppuna Heurekassa on jokin tapahtuma ja mennään tyttöporukalla käymään siellä pienen krapulaisen aivopierun seurauksena ja siitä lasilliselle. Ai, että mä kaipaan sitä just nyt. 
Hirmu ikävä ollut kaikkia ja kaikkea tuttua.

Anyways.. Mites teijän 2017 lähti käyntiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥