keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Hitto tätä stressiä

Pää on ihan pyörällä kaikesta muuttohässäkästä, paperihommista, vuokratakuu&vakuutusasioista, työnmäärästä, tulevista remonttiasioista, tavarat on siellä täällä, enkä löydä edes puhtaita sukkia saatika suoristusrautaa Äääääääääääääääää!!  Sekoon kohta. Ja ennen kaikkea, mikä tässä eniten heittää vettä myllyyn on jatkuvasti äärimmäisyyksiin heittelevä mielialani. Vanhaa asuntoa tyhjennellessä voin alkaa ihan yhtäkkiä parkumaan täyttä kurkkua ja tuntuu etten tahdo tai edes pysty muuttamaan kodistani pois ja jättämään taakseni kaikkia niitä muistoja ja asioita kotini ympärillä. Tuntuu siltä että koko sydämeni särkyy ja alan pian epäilemään miksi edes olen tekemässä tätä. Ihan friikki olo. Tää ottaa jotenkin kovin tunteisiin mulla. Olen juuri nyt havittelemassa yhtä suurinta tavoitteistani ja haaveistani ja sydän tuntuu pistävän vastaan. En ymmärrä miksi.
Eilen kävin viimeistä kertaa suihkussa vanhalla asunnolla, kun pesutarvikkeet olivat siellä. Istuin kylppärin lattialla ja tuijottelin haljennutta laattaa lattian rajassa, muistan kuin hajotin sen silloin vahingossa vuosia sitten. Ja miten niin paruin ja se vitutti mua. Jotenkin sitä havannoi kaikkea eri  tavoin nyt kun tietää, että uusi sivu on kääntymässä elämässä. Mun on pakko myöntää, että pelottaa.
Tämä on ihan älytöntä ryöpytystä  ja oon henkisesti jotenkin tosi väsynyt. Toisaalta oon tehny hirmusesti töitä ja mulla on ollu 3 vapaapäivää kolmen viikon aikana ja kaikki vapaa-aika menee muuttohässäköihin ym. Huomaan, että alkaa olla vähän ärtynyt eikä motoriikkakaan tunnu pelittävän hyvin, kun kokoajan pudotan käsistäni tavaroita tai törmäilen seiniin. Hitto aikamoista ryöpytystä, kaikki samaan aikaan. AINA!

Oltiin eilen perheen kesken vähän viettämässä laatuaikaa Happy Joessa. Juotiin oluet ja syötiin hyvät pöperöt. Tuntu tosi hyvältä saada ajatuksia vähän pois kaikesta tästä myllerryksestä, tarvitsisin oikeasti vähän omaa aikaa nyt, mutta en vaan pysty repimään sitä tällä hetkellä mistään.
Käytiin muuten myös I love me- messuilla tyttöjen kanssa, mutta ei ehditty millään pyöriä kaikkea läpi puolessatoista tunnissa. Aika meni niin äkkiä, kun piti pyörähtää ikeassakin synttäritarjoukset katsastamassa ja olin aamulla töissä. Löysin onneksi tosi hyvän contour- ja luomiväripaletin, mistä oon tosi happy. 
Yks jännä juttu siel oli meinaa Victorian secret-kojussa. Tää hintaharakka näki heti, että ne tuoksut oli kalliiimpia, mitä Suomesta saa vaikka pitäis olla tyyliin messutarjoukset :D

Tykkään näistä ihan simona!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥