sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Vapun pikakatsaus

Heips!

Huhhuh. Vapunvietosta selviydytty ja kaikesta muusta hässäkästä. Mä en meinaa jotenkin millään palautua vieläkään vaativasta viikonlopusta. Kävin salilla vetämässä kaikki maitohapoille, että saisin jonkunlaista mielenrauhaa tähän kaaokseen. Mutta silti jäi kiire päälle, viikon saanut juosta pää kolmantena jalkana ja pitäis olla 13 kättä, että ehtii tehdä kaiken samaan aikaan. Tää jatkuva kiireen tuntu tappaa oikeesti! Osaan olla usein niin vaativa itselleni, että yritän selvitä 10:sta deadlinesta samaanaikaan vaikka järkevästi ajatellen tiedän, etten pysty siihen kaikkeen. Mutta yritän aina niin kovasti, että saan itseni repeytymään väkisinkin moneen suuntaan ja aina selviän kaikesta hilkulla. Aika roughia toimintaa pitkällä tähtäimellä ja hiton uuvuttavaa.



Anyways. Mun yksisarvisasusta puuttui tietysti kaikkein oleellisin eli sarvi, joka unohtui kaverini kämpille. Toinen ystäväni esitteli mut kaikille sitten dragqueenina, sillä näytin hänen mielestään ihan RuPaulilta.
Jotkut tosikot luuli mua oikeasti draggariksi ja ne alkoi kyselemään kaikkea outoa. Mutta olin niin kovis, etten jäänyt korjailemaan asiaa.

Olin myös onnekas blackjack-pöydässä ja voitin ison läjän pelimerkkejä.  Mutta myöhemmin hävisin ne kaikki ahneuksissani.

Ja joku varasti myös mun peruukin baarissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥