maanantai 18. kesäkuuta 2012

No sunshine

Hei kaikille.
Harmi, että aurinkoiset säät muuttuivat yhtäkkiä näin sateisiksi ja masentaviksi.-.- Tuntuu, että sataa vähän väliä. Onneksi mun ensimäisten lomaviikkojen säät oli mitä parhaimmat, vaikkei kesä ollut edes kunnolla alkanut.
Silti sadekaan ei pitänyt meitä eilen sisällä vaan hengailtiin aavemaisen tyhjällä tuulisella kaupungilla odottaen elonmerkkejä kesästä (ja ehkä söpöistä pojista)




Viikonloppuun kuului töitä, hengailua, ikuista laihdutusta ja ikuista laihduksen jälkeistä herkuttelua :D (plus miinus nolla :D) Sitten kotiasiaa: Löysin kirpparilta tosi kaunista kukkakangasta millä päällystän rahini "maalaisromanttiseen unelmaani" sopiviksi.. Olen saanut uudesta asunnostani jo lähes kodin rakennettua, mutta se tärkein sieltä vielä puuttuu. (miehen lisäksi)
Asuntoni on sen verran piskuinen, etten saa pöytäkonettani juuri minnekään mahtumaan, joten olen vakavissani päättänyt ostaa Ipadin! Tosin mulla ei ole mitään hajua miten se toimii, mitä siihen tarvitaan, toimiiko netti nettitikulla vai millä ja mitä kaikkea muuta tuo vehje tarvitsee näyttääkseen mulle ne Helsingin sanomat ja blogit!! Huutonetistä olen koittanut katsella noita, mutta ei ymmärrä kun ei ymmärrä. Onko noita jo kolmea eri mallia?????Taidan olla selvästi aikaani jäljessä :D:D

Mitäs teijän juhannukseen? Itse tiukasti töissä :/





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥