perjantai 10. huhtikuuta 2015

Perrrrjantai

Hyvää perjantaita!

Mä en oo tehnyt mitään koko aamuna, kuunnellut vain kaikkea mahdollista musaa Isaac elliotista  Korniin, laulanut ja tanssinut yksinäni, esiintynyt koiralle. Pieni bilevimma päällä! Mä oon kiskonut kaikki vaatteet alas kaapeista ja Samppa saa taatusti slaagin tullessaan himaan, sillä mulla ei ole vielä hajuakaan mitä laittaisi päälle ja koko asunto on pengottu pyykkikoria myöten.

Mulla on ollut nyt pari päivää pidennykset ja ihan hyvin oon onnistunut elämään niiden kanssa toistaiseksi! Ainut, että ne painaa tonnin märkänä eikä kuivu millään. Ja mun pitää letittää ne kaksinkerroin yöksi. Pönttöön ne eivät sentään mene tarpeilla, haha :D
 
Tänään mennään kavereille tuohon naapuriin ja vähän tamppaamaan, hyvällä fiiliksellä liikenteessä ja samaa toivon teillekin! Kävin koiran kanssa ulkona ja kiersin erireittiä, siellä oli metsä täynnä sinivuokkoja ja voikukkia!!! <3 Kuulosti kanssa, että pöllö olis ulvonu jossain lähellä. Nauttikaa, ihana päivä!!


Tässä perjantai humppaa

1 kommentti:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥