maanantai 27. elokuuta 2012

Oh * its monday

Päivä on siunattu hyvällä rainbown pussi-herkkusienikeitolla ja sämpylällä. Täyttävää, vähäkalorista (25kcl/pss) ja ennenkaikkea halpaa! Tästä tulee mun hittiruoka pahojen päivien varalle. :)

Ja hei muuten, aamu on soiteltu kouluihin ja ja tiedusteltu vapaita paikkoja kauneudenhoidon eli kosmetologin perustutkinnoista! Jään odottelemaan tilanneselvittelyä ja sähköpostiin pitäisi tulla ilmoitus mahdollisista vapaista paikoista, joihin voisin ilmoittautua ja aloittaa koulun heti!
Olen pitkään haaveillut vaihtavani alaa kokonaan ihan uudelle alueelle, mikä on jännittävää ja oikeastaan aika helvetin pelottavaakin.
Kuka nykypäivänä lähtee vakituisesta, hyväpalkkaisesta, mukavan työporukan ja ilmapiirin omaavasta työpaikasta?? Pelottavampaa tässä on se, että hakijoita nykyiselle työpaikalleni tulee olemaan varmasti paljon lähtöni jälkeen, joten suunnitelma takaisinpaluusta asioiden mahdollisesti jopa epäonnistuessa ei ole mahdollista.

Mutta minun on päästävä pois täältä ja joskus riskejä on otettava senkin uhalla, että kaikki voi hajota palasiksi. On kyse sitten, työpaikasta, koulusta, rakkaudesta, mammonasta.. Minä itse olen kaikesta mukavasta ja ihanasta huolimatta ahdistunut ja pysähtynyt paikoilleni ja yritän jatkuvasti paikata tuota jatkuvalla menemisellä, vaikkei puhtia oikeasti ole enää. Olen jäänyt yhä junnaamaan paikoilleni muutosta ja parisuhteesta lähtemisestä huolimatta. Kuulostaa varmaan kliseeajatukselta, mutta tuntuu että siellä jossain voisi olla mulle ihan uusi maailma uusine mahdollisuuksineen joihin mun pitää tarttua ottamalla ensimäinen askel; lähtemällä kokonaan pois entisestä. Toinen jalka on jo puoliksi ulkona, mutta tämä työpaikka pitää minut vielä täällä hiton tuppukylässä.

Eniweis, nyt pitää lopettaa märehtiminen ja luottaa vaan vaistoihinsa. Asiat tapahtuu, jos on tapahtuakseen!
Toivottavasti tuo sadekin loppuu pian, että jaksan lähteä koiran kanssa pitkälle lenkille. (sade kun tuppaa olemaan melko hyvä tekosyy sisälle jäämiseen;)

Loppuilta vuodatetaan sitten kyyneliä lämpimässä kainalossa, kun tulee P.S I love you- leffa.
Se on ihana!!!! <3 Hyvää viikonalkua kaikille!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥