torstai 19. helmikuuta 2015

Lazy evening

Nams! Naapurin kanssa vähän hifisteltiin ja syötiin tommoista omatekemää muro-suklaa-vaahtokarkkiherkkua ja isot mukit vaniljateetä. Siinä on iltapala mun makuun todentotta. Sitten vedän perään proteeinipatukan niin se kuittaa aikasemmat mässyt, eiks vaan? Ja joku joskus sanoi, että blondit on hölmöjä. Mutta mä oonkin puoliblondi nykyään. Tuossa alempana on siis mun
ihana Mr. juurikasvu! Nimesin sen noin sillä se on sen verran karkeaa matskua jo, etten tiedä vihaanko vai rakastanko sitä. Okei taisin huijata, on toi varmaan lähemmäs kolmannen kuukauden tyveä jo. Ensiviikolla on siis nämä kriittiset pukukoodilliset juhlat Sampan työpaikan 40-vuotispäivän kunniaksi ja pähkäilen tässä juuri onko tuo tyvi liian brutaali sinne ja että heitänkö hiusvärin päähän.

Odottelen juuri siskoa mun luo, sillä hänen tukka pitäisi laittaa ja meikatakin vielä. Treffeille lienee lähdössä. Ihan hyvä, sillä mä oon kököttänyt nyt tarpeeks kauan pimeässä sohvalla ja sain napattua tänne nää mun oloasukuvat ;) 


Onko toi mun tyvi ihan kamala vai lähelläkään sitä luomuliukuväriblondia?

6 kommenttia:

  1. hahah ihan melkien kuin minä, ensin mä jumppaan hiki hatussa himas ja sen jälkeen vedän litran jäätelöä :D Täytyyhän ne kalorit saada takas mitä on menettänyt, ja enemmänkin ;)
    Mun mielestä noi hiukset on kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti! Mä olen kans välillä ihan toivoton noiden treenien kanssa ja ja ruoan suhteen. Ei mitää tolkkua kun alkaa ahmimaan :D

      Poista
  2. Mun mielestä toi tyvi näyttää kivalta! Tuo sun kasvot jotenki erilailla esiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Katri! saattaa tosin olla tuo pieni turvotus mikä tuo näitä kasvoja esiin :D:D:D

      Poista
  3. oi nam mikä herkku kakku<3 sun hiukset näyttää tosi hyviltä! ;)

    VastaaPoista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥