lauantai 14. helmikuuta 2015

Valentine's pleasure

Ihan ensimäisenä; Hyvää ystävänpäivää kaikille!!

Meillä sitä on vietetty Ikean merkeissä ja ihan kotoiluna. Samuli ihana on antanut mulle vapaat kädet tilata itselleni uuden järjestelmäkameran ystävänpäivä- ja etukäteissyntymäpäivälahjaksi! Wau!!!
Olen miettinyt Samsungin NX300 kameraa sen vuoksi, että siinä on wifi jonka avulla voin käyttää omaa puhelintani etälaukaisijana sekä kääntyvä näyttö. Toki speksitkin ovat parempia, mutta minusta tuo etälaukaisin puhelimella on kaikkein kutkuttavin ominaisuus. Mua kiinnostaakin kuulla teidän mielipiteitä, mistä merkistä ja mallista on tullut teidän suosikkijärkkäri mikäli käytätte? Haluaisin kuulla paljon mielipiteitä ennen lopullista päätöstä. Itselläni on kokemusta vain Canonin kameroista, mutta ajattelin kokeilla tuota Samgungia luultavasti..

Ilahdutin itseäni uudella meikkipussilla ja se on mukava täyttääkin, kun livboksista tuli mahtava meikkivoide ja luomiväri. Ja tuo boksin Nivean pesuneste ei suinkaan ole turhaan voittanut beauty awardseja, sillä iho jää siitä järjettömän pehmeäksi. Parasta on se kuitenkin, että sitä ei tarvitse huuhdella pois.. (=lue laiska)

Mä olen meinannut monta kertaa lopettaa livboksin tilauksen, mutta silloin juuri se onkin yllättänyt positiivisesti. :)

1 kommentti:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥