maanantai 23. helmikuuta 2015

Hompsis

Huomenta! Tukka pystyssä virkeänä kokeilin uutta kameraa ja luoja se ero entiseen on valtava. Ei tarvitse olla terävöittämässä kuvaa enää maksimiin tai paljoa muutakaan. Yay! Kamera on älyttömän helppokäyttöinen. Mulla on sille naurettavan iso valkoinen kamerakassikin minne se kokonaan hukkuu :D

Ne isot juhlat senkuin lähenee ja torstaina Samppa menee parturiin ja mä kelasin mennä sillä välin solariumiin ja kutsua itseni jollekin ystävälle vieraaksi, joka voi laittaa mun tukkaa jotenkin. :) En tiedä pukukoodillisista juhlista juuri mitään, sillä mun äveriäimmät juhlat taitaa olla mökkijuhlat juhannuksena Yyterin rannalla.. Pakko myöntää, mutta en ole ikinä ollut esimerkiksi häissä ja jonkun yo-juhlissa. Ei oo kutsutta saa*na! :D

Niin ja naapuri toi tuliaisiksi mulle aivaan törkeen mageet lasit ja heiluin niiden kanssa aamulla.



Joo ja mitäs muuta.. Pidän tässä muutamaa lepopäivää salista ja lenkeistä, sillä mä taisin saavuttaa ylikunnon eli ylirasituksen. Olen tehnyt aika rankkoja treenejä lyhyessä välissä ja lenkit siihen päälle ja huomasin erinäisiä oireita viime viikolla ja pienellä googlettelulla oon aika varma että oon rasittanut itteäni liikaa. Tulokset ovat huonontuneet samoin salipuhti, uni ei tule ja ollut muutenkin vähän levoton ja masis fiilis sekä sykkeet on ollu erilaiset kuin ennen. Ja päässä tuntuu että hormonit ihan sekaisin! Mitä niihin ehkäisypillereihinkin tulee, naama on alkanut paranemaan siitä järkyttävästä hormonifinnivyörystä, mutta kasvot ovat vieläkin vähän semmoset turvonneet varsinkin aamuisin. Aloitin eilen vähähiilarisen ruokavalion ja tilasin lisää nesteenpoistajia, että pääsis eroon tästä pöhötyksestä.. Mä luulen että oon vaan stressannut nyt liikaa painonnoususta ja se on johtanut näihin äärijuttuihin! Tupakoinnin lopettaminen itsessäänkin on ollut henkisesti älyrankka urakka ja tää siihen päälle niin avot! Mutta lujana oon pysyny, enkä ole kajonnut kertaakaan tupakkaan sitten 1.1 tammikuuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥