keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Runo teille

" Rakkaus ei omista mitään,
               eikä kukaan voi sitä omistaa
                             sillä Rakkaudelle
                                                    riittää Rakkaus. "

Ah, niin ihana lausahdus, että jouduin ottamaan siitä kuvan erään putiikin puulippaasta missä se luki.
Viimepäivinä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, ollaan käyty muunmuassa keilaamassa ja syömässä ihan oikeassa hienostoravintolassa Samulin kanssa. Ollaan ajeltu lähipaikkakunnille ihmettelemään ja katselemaan erilaisia paikkoja. On ollut ihanaa vaan istua siinä kyydissä ja katsella kun lumi sataa ja mennä ihan tuntemattomia teitä eteenpäin ilman mitään määränpäätä. Ja keilahallissa se keilapallo lensi mulla siihen malliin, etten ihmettele jos sieltä tulee lasku perässä lattian tuhoamisesta, ne ammattilaiset laittoi siihen meidän ratojen väliin jopa pressun etten häirinnyt heitä jumalattomalla koluamisellani. LUOJA!
Vähän semmoista laatuaikaa sanoisinko. Olen koittanut olla stressaamatta mistään ja se on näkynyt paljon huolettomampana fiiliksenä. Olen tykännyt siitä huolimatta olla paljon kotona ja vähän omissa oloissani. Olen pakannut myös aivan älyttömän läjän kirppistavaraa ja ne ovat seilanneet makkarissa ikean säkeissä jo toista viikkoa, eikä siellä mahdu kävelemään kunnolla. Eilen sain onneksi aikaiseksi käydä varaamassa kirppispöydän!

Viime päivät ovat olleet hurjan nättejä ja olen herännyt todella aikaisin koiran kanssa ulos ja salille. Vaikka paino on noussut röökin lopettamisen ja uusien pillereiden takia, yritän ottaa lungisti ja relata. Välillä tuntuu että koko elämä pyörii painon ympärillä ja se on stressaavaa! En tiedä mistä sekin johtuu, että mun päätä särkee jatkuvalla syötöllä ja huippaa hitosti, jos polvistun nostamaan jotain maasta ja kurkkaamaan jotain vähän alempaa. En ole ennen käyttänyt minipillereitä, enkä tiedä yhtään mitä kaikkia sivuoireita siitä voi tulla, naamakin kukkii aikalailla. Hahahah! Jotenkin mä sain tämän kuulostamaan niin surkealta, kaikki on ihanasti ja tosi hyvin! Olen tosi onnellinen ja tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, uskallanko edes myöntää.

P.s ja livboxista tuli oikeasti kivaa kamaa nyt! Mä olen taas hullaantunut kaikkiin nude-meikkeihin ja tuo meikkivoide on lottovoitto jipiii! Sitten kun tää kalkkilaivan kapteeni sais vielä vähän väriä kasvoilleen, niin olis hyvä!


Mukavaa keskiviikkoiltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥