tiistai 2. helmikuuta 2016

Oluenhuuruinen möykkäämispostaus

Hola amigos!

Käytiin juuri siskon kanssa pelaamassa biljardia ja yhellä vapaapäivän tuopilla. Käyn usein pelaamassa  ja rentoutumassa biliskeisarien kanssa. Tämä Wame pikkukuppila on yksi suosikeistani ilmaisen biljardin vuoksi ja älyttömän mukavan henkilökuntansa ja asiakaspiirinsä takia, mutta järkytyin todenteolla kuullessani että se lopettaa..
Ja tilalle tulee tissibaari!!
WTF!?
Niin viihtyisän ja kotoisan kuppilan tilalle tulee räkäinen ja likainen tissibaari aivan mun kotikulmille täynnä varattuja perheenisiä ja vanhoja ukkoja, jotka eivät edes saa mitään valkoista lentämään muulla kuin golfkepillä
( Enkä todella saa muuta mielikuvaa siitä, olin kuinka suppea tahansa)
Mikään ei ole mielestäni mauttomampaa kuin itsensä silmäniloksi myyvät naiset. En ole ikinä ymmärtänyt sitä. Olen itse sen verran ylpeä ja periaateikas nainen etten kertakaikkiaan ymmärrä sitä, miksi kukaan voisi antaa rahaa vastaan arvokkuutensa ja niin henkilökohtaisen asian tuosta noin vaan kaikille ikäänkuin saataville. Ihan kenelle tahansa vailla minkäänlaista moraalia.
Tiedän, että se paikka tulee olemaan yksi syy aukeamisensa jälkeen lukemattomille perheriidoille. Ehkä mä olen vaan todella vanhanaikainen, mutta minusta alastomana ketkuttaminen rahaa vastaan on yhtälailla huoraamista kuin "itse aktikin" rahaa vastaan. Jos et pysty miellyttämään vastakkaista sukupuolta muutoin kuin tissit tyrkyllä, sulla ei ole mielikuvitusta. Eli oot yksinkertainen. Se on fakta.
Ja koska täällä saattaa olla nuorempiakin lukijoita, vaihdetaan puheenaihetta ennen kuin näppis syttyy palamaan ja aiheutan traumoja jollekin.

Anyway.. Olin tänään aamusta terveyskeskuksessa luomen takia, joka poistettiin kasvoistani. Yhtenä päivänä se alkoi ärsyttää minua ja huomioin se jatkuvasti meikatessani ja kasvoja hipelöidessäni. Semmoinen pieni, ihonvärinen, ruma kuin mikä, mutta kuitenkin osa minua joka on kulkenut kanssani liki 27-vuotta. (Hyi tulipa vanha olo)
Ja ihan totta... Mulla on pieni identiteettikriisi nyt meneillään sen hiton pienen noita-akan karvaluomen takia.
(Okei, unohtakaa tuo mielikuva)
Olen kulkenut kokopäivän naama teipattuna, enkä saa edes kurkata sinne teippausten alle ennen huomista. Jännittää millainen arpi tai jälki tilalle jää ja että oonko enää sama oma itseni. Oon ihan pölhö, kun mietin yhtä luomeakin niin syvällisesti. En voi kuvitellakaan millaista olisi menettää esimerkiksi toinen rinta syövän takia tai jokin raaja kuolion vuoksi. Valtavasti myötätuntoa täältä niille, jotka ovat kokeneet niin kovia. respect...



Mutta joo. Tämmösiä mietteitä tänään ja huomenna toista :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥