maanantai 13. lokakuuta 2014

Kotini

Tässäpä tätä asuntopostausta mitä lupailin.
Vaikka se ei ole sisustuslehtien kuvia nähnytkään se on silti koti! Ja koti on kaikessa tässä hulinassa se paikka, missä tykkään viettää eniten yksin aikaa. Mä yleensä pyrin näkemään muita ja tekemään kaiken kodin ulkopuolella, ettei rauha järkkyisi täällä, sillä vain  kotona mä pystyn aidosti nollaamaan pään ja lepäämään. Pidän vaaleista sävyistä, sillä ne tuovat valtavasti valoa asuntoon, lisäksi olen hamstrannut valtavan määrän erilaisia esineitä, jotka eivät välttämättä matsaa keskenään, mutta ne jotenkin ilahduttavat minua. Kaikissa kodeissani yhteistä onkin ollut se tavaran paljous, sillä tunnen oloni turvalliseksi ja kotoisaksi kun ympärilläni on paljon tärkeitä esineitä. Minne tahansa kun katsoo, tulee semmoisia positiivisia fiboja ja muistoja esineistä. Ennen poltin valtavasti suitsukkeita, mutta nyt tuoksukynttilät, pölynimurituoksut ja automaattiset ilmanraikastimet ajavat saman asian vähän raikkaampana versiona :)

Tällä hetkellä tärkein hankkimani esine on kirkasvalolamppu, jonka laitan päälle heti herätessäni. Oikeastaan muuta valoa en juuri koskaan käytä asunnossani. Minulla on myös 20 erilaista kasvia, olen aika luonnonläheinen.. Saunassa mulla on aina koivunlehtiä saunavedessä, koivutuoksua tai koivunlehtiä pakastettuna suodatinpusseihin ja talvisin kuusenoksia. Tuoksuton sauna on jotenkin niin alaston!
Nämä kuvat nyt on vähän semmosia pikakuvia kännykällä, mutta kai niistä jotain osviittaa saa! :)

10 kommenttia:

  1. Vau! Ihanan näköstä <3 vaihtelua kaikille (esim. meidän) vitivalkoisille asunnoille! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo tämä ei ole kyllä kummonen verrattuna muiden hienoihin viimesenpäälle laitettuihin asuntoihin, mutta menee paremman puutteessa ;)

      Poista
  2. Ja hupsista vasta nyt näin ton sun vastauksen :-/ mun blogi on "pienellä" lomalla, vähän kun elämä tasapainottuu vois ehkä alkaa kirjottelemaan taas :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummasti se piristää ja rytmittään arkea tämä kirjoittelu! Koitas vaan postailla, kyllä se siitä taas lähtee!

      Poista
  3. onpa kivannäköinen kämppä! :) voi kunpa itsekin jaksaisin hoitaa oikeita kasveja.. multa löytyy vain tekokukkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, semmosia kasveja vaan jotka kestää kuivumistakin! ;)

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥