lauantai 11. lokakuuta 2014

Well hellou

Hellou! Huhhuh, se on rankkaa lähteä akkojen kanssa shoppailemaan, varpaat ja jalat huutaa leipää, sekä niska ihan rikki poikki. Kävin hakemassa Ikeasta semmoisen vaaterekin, lampaantaljan sekä tarjouksessa olevia puisia hengareita. Meinaan maalata ne valkoiseksi ja kirjailla jotain söpöä tekstiä niihin. Kohta mä alan vuoraamaan rahiani uudella kankaalla ja tekemään palermonpastaa, nams. NAMS! Ompa muuten nälkä!
Nyt mä olen hoitanut kyllä velvollisuuteni hetkeksi, sillä hommasin äidille uuden uunin sähköasentajineen ja käytin häntä shoppailemassa. Äiti aina valitti siitä vanhasta rämäuunista, ettei uskalla tehdä ruokaa sillä se pitää kamalaa pauketta kun sen laittaa päälle. Oli aina jännät paikat spagettia tehdessä. Osui semmoinen hyvä diili nenän eteen, niin päätimpä yllättää hänet.. Ja se oli sen arvoista :) Huomenna aamusta ratsastelemaan ja illaksi töihin. Mä en kertakaikkiaan ole saanut itseäni rahnattua salille. Mä olen joka päivä vannottanut itseäni, että seuraavana aamuna menen, mutta ei. Ihan suututtaa oma aikaansaamattomuus ja sitten se makkaran venyttäminen peilin edessä ja valittaminen lihomisesta. Kuka tulis vähän potkimaan mua persuksille!??!
Indie inspiration day:lle tuli kutsu ja mennään ihanan Maryn kanssa sinne. Viimeksi oli hirmumukavaa ja sieltä sai paljon puhtia bloggaamiseen, joten hetki on todella otollinen. Ainiin! Vaihdoin myös omppupuhelimeen, eikä ärsyttävästä lagaamisesta ole enää tietoakaan! :)
Halusin myös kokeilla noita gel effect-lakkoja ja olin ihan positiivisesti yllättynyt, kuinka tasaista jälkeä tällainen tumpeloliisakin niillä saa ;) Viimevuonna saatin tommoset valokynät blogitapahtumasta ja siitä on tullut kestosuosikki meikkipussiin! Lisäksi kurmakarvakynästä on tehty entistä parempi versio vaaleaverikölle, joka ei käänny punaisen sävyyn!



Onko muita inspiration dayhin lähtijöitä?


2 kommenttia:

  1. oii ostit sitten iphonen! :) ja mä niin ootan jo tota inspiration day-päivää!! tulee varmasti tosi kivaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Kyllästyin siihen androidiin kun pienikin viive alkoi ärsyttämään! Mutta ilmeisesti android-puhelimet on vähän semmoisia .. -.-'
      Meil tulee kivaa!!! :3

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥