keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Unusual early morning

Huomenta! Mä hullu olen noussut vapaapäivänä jo kuudelta ylös! Kävin töissäkin juomassa kahvit työkaverin kanssa ja kävin koiran kanssa ulkona tuolla pilkkopimeässä, kun tähdetkin vielä näkyi. Laitoin sähkötakan päälle ja kynttilöitä, heräilin hiljalleen viltin alla kahvikupin kanssa ja katselin aamupiirrettyjä. Niin epätavallisen tavallinen ihana aamu! Tänään pitäisi mennä vähän maalailemaan tuoleja ja semmoisia vanhoja puisia laatikoita valkoisiksi tähtikuvioilla. Saatiin semmonen ihme vimma saada ne uuteen kuosiin.. Kauhea inspis laittaa kotia saavutti minutkin ja olen selaillut  facebookissa toimivaa paikkakuntalaista kirppissivustoa mielipuolisesti varmaan viiden minuutin välein, josko sieltä löytyisi joku kiva rahi! Laitoin sinne äidin puolesta pari kukkaa myyntiin ja ne meni miltei heti!! Nyt tekisi mieli kuvata kaikki ja laittaa sinne myyntiin. Hahaha, kohta mulla on tyhjä kämppä kun kaik' myyty pois :D

Sain ihanat lötköhousuttimet, joita olen pitänyt 24/7! Ne ovat älymukavat ja nätitkin vielä! Varmaan jotain thaikkutuliaisia ;)


Oikein pirtsakkaa aamua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Kummatkin olohousut on niin kivat!:) Tuollaiset on ihan parhaita kotiasuja<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. No on! Mutta kohta ne on jo puhki, kunne on päällä yöt ja päivät.. ;)

    VastaaPoista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥