perjantai 24. lokakuuta 2014

Sneakpeak

Huomenna on siis Indiedaysin inspiration day ja lähdetään sinne Maryn kanssa tälläkin kertaa hieman tsekkailemaan meininkiä! Se pidetään Ravintola Sipulin talvipuutarhassa, niinkuin aikaisempikin. Tällä kertaa otan riskin ja lähden vaaleassa vaatetuksessa. Mun tuurilla silloin kaikki autot kaahaa lätäköihin minun kohdalla, kahvikupit kaatuu reisille, coctailpalat tippuu tissivakoon ja vessan lavuaarilla käy MrBeanit. Pitänee varmaan ottaa semmonen festareilta joskus saamani läpinäkyvä sadeviitta mukaan. Ja jos teitä on tulossa, olisi älyttömän ihana tavata ja jutella!
Mulle tulee muuten äärimmäisen kiire aamu, sillä pääsen 11 töistä ja tapahtuma alkaa 12. Käytännössä mun pitäisi vaihtaa vaatteet ym. vartissa ja lähteä ajelemaan Helsinkiin. Ihan just pitää mennä nukkumaankin, sillä töihin on aikainen herätys. Mwaaaaaaaaah mun pitää ilmeisesti revetä huomenna jokapaikkaan!!

2 kommenttia:

  1. Tuutko sinne iltagaalaan?:) mä en pääse siihen päivätapahtumaan mut illalla tuun!:) <3

    VastaaPoista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥