sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Venäläishattu. Kuulemma. Viisas asiakkaani kertoi.

Mukava viikonloppu takana, meillä oli hauskaa tyttöjen kanssa pikkujouluissa ja eilen rentouduttiin Sampan kanssa vanhanajan markkinoilla kaiken sen ihan pullan ja savukalan tuoksun keskellä. Käytiin Sampan ala-asteella juomassa kahvit, kun sinne oltiin laitettu kahvio pystyyn markkinoiden ajaksi. Oli ihana kuulla toisen puoliskonsa lapsuuden muistoja, niin elävästi hän muisti ne siellä ollessamme. Että minkä takia koulunkellon edessä on nykyään metallikalterit. Tai että missä on rehtorin kanslia.. 
Tosin joku asgd#!!"# karva silmässä vähän hiillosti, nimittäin minusta tuli hetkessä cyklooppi kun toinen silmä meni ihan jäätävän punaiseksi. Sen lisäks silmä tietenkin vuoti ja meikit levähti toisesta silmästä ylös kulmakarvoihin asti. Näytin varmasti mielipuolelta niiden pienien lapsiraukkojen silmissä, koska en päässyt vessaan puhdistamaan sitä järjettömän vessajonon takia. :D Ja jollain kesti siellä sen verran epäilyttävän kauan siellä yhdessä ainokaisessa vessassa, etten todennäköisesti olisi mennyt vaikka vuoroa olis tarjottu mulle. :D

 Menin tänäaamuna töihin tuuraamaan, en voinut vastustaa sunnuntain tuplapalkkaa ;) Mutta onneksi jo vihdoin kotona. Ja onneksi rakas Minna tuli hakemaan töistä, minun autosta oli akku tyhjänä, eikä kuulunut pihahdustakaan  :/  En olis saanut kumminkaan ketään työntämään sitä käyntiin puoli kuuden aikaan aamusta, joten auto jäi suosiolla kotipihaan. Eilen oli pirunmoinen viima, eikös pakkaset voi vetää akun tyhjäksi? Tai sitten minä olen vaan onnistunut jotenkin hajottamaan sen. Muutenkin kun aina kiljun ja annan kaasua samaan aikaan jos perä alkaa luistaa.
Se on kuulemma tosi ärsyttävää :D







//Slim fit, slow waist housut:GT, paita ja sormus:H&M, muut tilpehöörit: unknown//

Olen ihan hurahtanut tekoripsiin! Nyt ne saa tosi helposti silmiin ja pysyy kokopäivän. Harjoitus tekee mestarin! Minusta on mainiota, että ne saa yöksi pois ja niiden kanssa on helppo käyttää silmämeikkiä toisin kuin ripsipidennysten kanssa. Pidennysten kanssa saa varoa suihkussa ja meikkauksessa/meikin poistossa, mutta tekoripset saa pois helposti ja halutessaan takaisin. Lisäksi niitä on paljon erilaisia joita voi vaihdella halutessaan! Voi, niitä minä toivon joululahjaksi, ison ison kasan erilaisia. Halvimmat taitaa löytyä Seppälästä hintaan 2,95. Niitä olen käyttänyt nyt viikon ja olen todennut niiden olevan todella kiva piriste ihan jokapäiväiseen käyttöön! Kokeilkaapa! Tässä netistä löytämiäni!





                       En tiiä miks, mutta mulla tuli noista viimeisistä mieleen vapaudenpatsas.

6 kommenttia:

  1. Ihana toi hattu! Mä tahdon kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kun niin minäkin meinasin! :D Mutta en saa sitä venäläiskommenttia enää pois päästä :D Mä tunnen itseni jotenkin "venäläiseks" aina kun laitan tuon päähän.

      Poista
  2. Kannattaa tilata tekoripsiä ulkomailta, saa kymmenellä eurolla monta monta paria :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, osaatko sanoa jotain verkkokauppaa mistä saisi? Vai onkohan ne toimitusmaksut sitten kuinka suuria :/

      Poista
  3. :D meinasin ostaa vähän samantapaisen mut poikaystävän ilmeeni nähtyä jätin kauppaan :D Ei vissiin oo suotavaa käyttää hänen kanssaan tuollaista, paitsi noh, ei se ennenkään oo välittänyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, itseasiassa joka kerta ku laitan tuon päähän poikakaverin ilme on semmoinen, että se haluis repiä sen hatun riekaleiksi.:D JOKA KERTA

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥