tiistai 5. elokuuta 2014

Gift for me

Hei, unohdin kokonaan kertoa siitä piskuisesta ylläripylläristä, josta mainitsin aikaisemmin! Ajattelin palkita itseni ostamalla hyödyllisen "hyvänmielen" lahjan. Tässä se on! Uusi puhelin eli tämmönen Note :)


Halusin tämmöistä isonäyttöistä kauan kaikkien kivojen sovellusten ja nettiselailun vuoksi. :) Mutta hemmetti, itse pirukaan ei saa tuosta vanhasta lumiastani yhteystietoja siihen! Olen pikku hiljaa näpytellyt numeroita muistiin -.-' Mwaaah....
Tämä on ollut hyvin näppärä nettiä selaillessa ja kaikenlaista tietoa etsiessäni. Se on niin paljon nopeampi kuin vanha puhelimeni ja sitä on nakkisormienkin helpompi näppäillä! Tuntuu, että olis jotenkin muutenkin siirtynyt enemmän nykyaikaan..
Aloitin myös instagram-tilin ja minut löytää nimimerkillä keywordfash. En ymmärrä vielä sovelluksesta puoliakaan, mutta olen pari kuvaa laittanut sinne jo! Uskon, ettö tulen päivittämään sinne reaaliaikaisempia kuvia ja matskua, mitä en jaksa puhelimelta siirtää koneelle ;) Seurailkaa, mikäli kiinnostaa!



4 kommenttia:

  1. Jee sullakin on nyt Note! Ihan paras puhelin <3
    Ootko koittanut siirtää ne yhteystiedot sim-kortille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitin kyllä! Mutta ne ei vaan siirtynyt, tuo lumia on suunniteltu selvästi siten, että puhelimen kokonaisvaltanen vaihto olis liian hankalaa.. :D (tai sitten mä olen vaan tyhmä) Mä olen ihan koukussa tohon puhelimeen!! Tekis mieli kokoajan olla näpläämässä! Elämäni tais siis just loppuu.. ;)

      Poista
  2. vitsi tuo on varmaan hyvä luuri :)! ja käynkin tästä samantien instassa että voin alkaa seurata sua siellä :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No perhana, on se kyllä! Mä vielä tutustun tuohon jutskaan, mut koitan jotenkin näppäillä itseni sun seuraajaksi ! ;)

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥