maanantai 29. syyskuuta 2014

Myöhäisillan juttuja


 Hellou! No olipa taas viikonloppu. Käytiin semmosissa Glow- hohtopartyissa ja lähdinkin jo ensimäisenä himaan. Musta on tullut vanha...! Ei vaan jaksanut olla samallailla kuin ennen. Kotona on kivempaa kullan kainalossa ja jätskipurkki toisessa. Kaikenlaisia muitakin ajatuksia on ollut hirveästi viimeaikoina ja ne ovat tulleet tässä hiljalleen selkeämmiksi. Kaikki omasta kodista omaan perheeseen ja kaikkeen. Mä olen pikkuhiljaa alkanut saada sitä palapeliä kasaan ja kuvaa selväksi siitä mitä minä haluaisin elämältäni. Mä alan helposti elämään muille ihmisille ympärilläni ja omat päämääräni unohtuvat siinä, sillä huolehdin todella paljon perheestäni ja lähimmistä ihmisistäni. Olen aikoinani päättänyt jättää aika monta mahdollisuutta käyttämättä, jotta olisin varmistamassa perheeni hyvinvointia. En silti kadu niitä päätöksiä, vaikka elämäni voisi olla aivan erilainen nyt. Mä olen nyt mitä mä olen, enkä olisi minä, jos olisin tehnyt jotain toisin.  Ja mä teen mitä tahansa että rakkaimmillani olisi hyvä olla, sillä mikään maailmassa ei ole tärkeämpää kuin oma perhe, ei mikään..
En tiedä, mistä näitä ajatuksia oikein putkahtaa, mutta mulla on selvästi joku henkinen keissi nyt päällä sillä olen ollut kamalan mietteliäs monta päivää. Ei kumminkaan mitään hätää ole, mutta ajatusta pukkaa kaikenlaisista asioista. Taidan mennä nyt vaan nukkumaan tämän järjettömän mahakivun saattelemana.. Viime yönä näin muuten unta, että olin siitä Assansis greed-pelistä se katoilla kiipeilevä tyyppi ja mun teiniajan ex- ukko jahtasi mua pitkin maita ja mantuja.. Olin siinä unessa niin viisas, sulavaliikkeinen, nopea reflexinen ja filmaattinen. Mä olin ihan pöyristynyt herätessäni, että mihin nuo jalot taidot katosivat, kun etsin pimeässä puoliunisena valonkatkaisijaa jääkaapinovesta (ja vielä kauan)ja se mun notkeus oli tipotiessään kun lysähdin pöntölle tarhapöllönä. (ja se just vouhotti ylpeänä, että kuinka minä olen minä  ja bla bla:D)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥