lauantai 19. toukokuuta 2012

Kirppu

Kesä taitaa tosiaan olla ovella nimittäin Nahkurintorin ulkoilmakirppis oli tänään ensimäistä kertaa avoinna myyjille ja ostajille. Tästä riemastuneena ( ja pienen lisävyyhdin lompakkooni tarvitsevana) keräilin kamppeita kasaan ja lähdin Ärrän kanssa myymään tavaroita pois, joskin vastahakoisesti minun kohdallani. Kerrankin näin päin, minä olin myymässä enkä keräämässä :D Hansu tuli vähän myöhemmin seuraksi.
Myin kaikki viime kesän mekkoni , farkkuni, paitani ja koruni pois... Mwaaaaah, mitä menin tekemään :/  No, jokatapauksessa tämä oli tehtävä koska asuntooni ei kertakaikkiaan mahdu enää vaatteet kaappiin vaan ne lilluvat milloin missäkin, lähinnä makkarin meikkipöydällä, sängynpäädyssä, ovien karmeilla ja jotenkin ruuhkaisin paikka löytyy aina siitä pyykkitelineen päältä. Ja vaatekaappini tarvitsee muutenkin päivitystä viime vuodelta ja kesää varten. Tai sitten mä tarvitsen vain isomman asunnon, jossa on paljon kaappitilaa!!!
Joka ikinen kerta kun äippäkin tulee kahvittelemaan, vaatteiden järjestely alkaa. "Käytätkö sä tätä ollenkaan?? Tai tätä?? Anna tuo siskolles, etsä tota käytä enää."

Aamu oli lämmin, aurinko paistoi ja ilmassa tuoksui kaste. Tori näytti hiljaiselta eikä nuoria juuri näkynyt, mutta jostain ihmeen pimennosta sitten hyökkäsi lauma ihmisiä mun pöytäpaikalle ja oikeasti taisteli keskenään yrittäessään ensimäisinä penkoa parhaat päältä. Rahaa ja kolikoita tuli joka suunnasta olin ihan pyörällä päästäni, mitä olin myynyt ja millä rahalla. Kahdessa tunnissa sain 95€ vaatteista, joka on aika hyvä saavutus! Tällä lähdin sitten nälkäisenä hakemaan feta-pastasalaatin ja hedelmiä kaupasta. Loput säästän maanantaille, kun lähdetään mun tyttöjen kanssa picnikille! Radio, viltti, mansikoita, juustoja, tuoretta leipää, kuoharia... Ollaan Hansun kanssa fiilistelty koko aamu, miten vietetään maanantaipäivä keskenämme ulkona kaikkien kanssa. Pelkkä ajatus sykähdyttää <3










Mitäs teille? Muistakaa arvonta, jollette ole vielä osallistunut! ----->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥