tiistai 17. kesäkuuta 2014

Uusi tukan luottotuote

Hooomenta!

Kissavalitus osa 589102.
Kävin aamulla treenissä ja kas kummaa ihmettelin, että kuka hemmetti voi haista näin pahalle täällä salilla. Pienet hikihajut jollakin, hyvä että pystyi hengittämään. Nokassa haisi kokoajan kissankusi. Kirjaimellisesti.
Autossakin haisi, kun ajelin takaspäin, ajattelin vain että se haju syöpyi jo nokkaankin sieltä lähtiessäni. No, mutta kotona havaitsin jotain märkää mun kassissa.. JUMALAUTA!!!!
Jompikumpi näistä mun ihanista karvapalloista oli käyny kusasemassa mun treenikassiin, joka oli jääny auki sohvan nurkalle.
Ja sali oli täynnä jengiä. Oli varmaan mukava vetäistä kunnon henkoset siinä mun vieressä hengästyneenä. Kyllä hävettää nyt jälkeenpäin! Taisin vielä mulkaista yhtä miestä vieressäni, olin niin varma että sen hiestä litimärkä paita haisi niin pahalle. Ja hän taisi ajatella samaa minusta. MWAAAH!!!!!

No, mutta. Yritän selviytyä tästä yhdestä kissojen aiheuttamasta episodista jälleen kerran. Onhan se vielä aika pientä verrattuna niihin muihin juttuihin, kun ne repi tapetit seinästä juuri ennen kuin vuokranantaja oli tulossa käymään ja meinasin ajaa kolarin kerran, kun toinen pääsi ulos kuljetusboksista. Pikkujuttuja. Miksen tyytynyt vaan hamsteriin.

Vuodatukseni ei kuitenkaan ollut tämän postauksen tarkoitus vaan tämä uusi luottotuotteeni hiuksille.
Aussien antifrizz- aine on ensimäinen tuttavuuteni tältä paljon puhutulta merkiltä ja voin kertoa, olen todella positiivisesti yllättynyt! Itsellä on tosiaan todella karhea luonnonkihara, enkä ole löytänyt vielä sitä omaa tuotetta, jota ostaisin aina. Tämä tekee hiuksista niin pehmeät ja taipuisat, eikä hiukset ole ollenkaan niin pörrössä kuivauksen jälkeen, kun tätä on levittänyt kosteaan tukkaan. Olen mykistynyt siitä kuinka hyvin tämä toimii oikeasti pahimman luokan karheaan luonnonkiharaan!





Oletteko te muut kokeilleet tätä tai muita Aussien tuotteita, mitä mieltä olette olleet?

4 kommenttia:

  1. Voihan kissat :''DD! Mulla on itselläni nyt neljä kissaa kun emo sai pennut 3 viikkoa sitten + hoidan kahta vanhempien kissaa eli yhteensä 6 !

    VastaaPoista
  2. oi kuulostaapa hyvältä toi hiusaine!! :)

    VastaaPoista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥