perjantai 5. syyskuuta 2014

Blonde

Hellurei!!
Mitäs tylleröiset? Olen hiljan heräillyt tässä aamusta ja kaboom yhtäkkiä kaivoin iskuporakoneen esille ja laitoin kiinni ikean lack-hyllyn olkkarin seinälle aamulla 9 aikaan. En katsonut edes kelloa, kun en älynnyt, että olen herännyt taas niin aikaisin. Huh, onneks naapureiden autot ei ollu pihalla..Mä olen saanut nyt ihme toimintakohtauksia ja tehnyt tommosia "miestentöitä" pois alta. Eilen irrotin ja puhdistin lavuaarin putkenkin, joka alkoi tukkiutumaan. Hahaha!
No, mutta kuitenkin. Mun piti jutella teille vähän hiuksista sillä hommailin vastikään uudet pidennykset, joilla oli tuntuva sävyero omiin hiuksiini. Onneksi mulla oli testauksessa tuote, jolla tämän sävyeron sai ihmeen hyvin piilotettua ilman hiusten värjäämistä, sillä olen koittanut vältellä hiusten turhaa käsittelemistä! Itsellä kaikki hopeashampoot ja vastaavat kuivattaa tukan ihan korpuksi, enkä voi käyttää säännöllisesti niitä sen vuoksi. Olen aika positiivisesti yllättynyt kuinka tämä hiustuote on osoittautunut näppäräksi hoitotuotteeksi keltaisuutta vastaan hiuksia kuitenkaan kuivattamatta!

Eli tämä uusi tuttavuus on Ice creamin Bi-phase Blonde conditioner ja sitä saa tilattua täältä.

Cosmeryan sivuilta napattu:
Elvyttävä, ravitseva, syväkosteuttava ja kuivumiselta suojaava Anti-Dehydration koostumus on kehitetty selvittämään ja ravitsemaan ylirasittuneita ja huokoisia hiusrakenteita, erityisesti vaaleita ja vaalennettuja hiuksia.
Erinomainen vahvistamaan raidoitettujen hiusten kontrastia sekä palauttamaan painotonta hallittavuutta ja uskomatonta kiiltoa sekä elinvoimaa huokoisille ja väsyneille hiuksille.
Koostumusta on vahvistettu violettimikropigmenteillä, jotka neutraloivat tehokkaasti keltasävyjä, kirkastavat vaaleita sävyjä ja elvyttävät raitoja.
Käyttö: pese hiukset Age Therapy shampoolla ja suihkuta hoitoainetta pyyhekuiville hiuksille. Hiero ja kampaa läpi. Älä huuhtele.
Ravista hyvin ennen käyttöä!


http://www.cosmerya.fi/product/1205/hair-lift-age-therapy-bi-phase-blonde-200ml

Hiuksista tulee pehmoiset ja hyväntuoksuiset. Se silottaa mukavasti ja poistaa hyvin keltaisuutta hiuksista. :) Mulla oli siis aika luonnonvaalea sävy (beige) omissa hiuksissa ja pidennykset on sävyä #60. Musta se sai tosi hyvin kuitenkin piilotettua tuon sävyeron joka oli aika iso! 
Tuomionne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥