tiistai 3. maaliskuuta 2015

Dark shorts

Tarviiko sen enenpää nyt niitä syitä luetella miksi ostaa jotakin, kun se jokin on vaan vaan saatava sillä sekunnilla kun sen näkee ilman mitään järkevää syytä... OKEI OKEI!  Viimeaikoina olen viihtynyt paljon harmaissa sävyissä ja nämä Hollisterin shortsit ah.. Ne veivät miun syrämeni kerta heitolla. Tosin muutamat tuhannet kyykyt pitää varmaan tehdä tässä välissä ennen kuin kehtaa ulkoiluttaa niitä muuten kuin kassissa. Mä olen ihastellut paljon noita Hollisterin vaatteita, kun ne ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan niin raikkaita ja freesejä, sporttisia! Ja mä olen niin rinta pöyheänä puhunut, kuinka oon saanu myytyä kaikkea turhaa pois. Mutta mä olen kanssa tuhlaillut viimeaikoina sitä mukaa kun olen saanut sitä pois joten 1+1=0!  Facebookin nettikirpparit ovat olleet nyt kovassa huudossa ja samoin kirppispöytä (valitettavaa, että siellä myydessä tuppaa kaikenlaisia ihanuuksia tulemaan eteen) Empä ole saanut mitään säästettyä niistäkään rahoista..
Mutta kesä ja tekosyyt!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥