torstai 23. tammikuuta 2014

Siskojen päivä

Oltiin siskon kanssa eilen viettämässä laatuaikaa keskenämme, kun hän tuli käymään täällä kotipuolessa. Käytiin muunmuassa ostoksilla, syömässä Kung ming ( tai Ming kung, ei voi tietää) kiinalaisessa ravintolassa. Jestas, et on hyvää sapuskaa. Siellä jotenkin tuntuu vaihtuvan koko maailma, kun astuu sisään ja se kiinalainen vimputus vie mukanaan. Oli mukava syödä kiireettä ja jutella, kun yleensä ruoan ehtii syödä vain puolihotkien sen enempää mukisematta. Tultiin mun luo, kuunneltiin musaa ja väkersin hänelle kynnet siinä samalla.  Se on niin kiva nähdä siskoa, kun kyllä se sisko on vaan sisko ja siskon kanssa voi olla niin oma törttö ja heittää härskiä läppää. Olemassa ei ole toista ihmistä, joka ymmärtäisi mua niin hyvin.
 








Löysin kirpparilta ihanan muovikukan ja lokerikon. Äiti ja systeri odottavat kuin kuuta nousevaa milloin mun oikea kultaköynnös-kukka alkaa kuolemaan, jotta sais oikeutetusti viedä sen multa pois itselleen. Ne vitsailee aina mun luo tullessaan muovikukista, kun ne niin kauniisti kukkii, et hyvin olen kastellut..... Paskiaiset.

1 kommentti:

  1. Oiii toi ruoka näyttää nii hyvältä :) ja noi kynnet, wau mäki meen huoltaa mun kynteni maanantain :) ne on jo iha karmeet :D joo noi kukat mä en vaan yksinkertasesti saa pidettyy kasvei elossa, edes sitä kaktusta(mitä ei muka pysty tappaan :D). -annis

    VastaaPoista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥