sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Girls night out and outfit

Heipsansaa!
Vapaa viikonloppu päättyy mukavissa tunnelmissa mustikkamuffinssin (?!) makuisella teellä ja hyvällä kotiruoalla.  Odotan Samppaa kotiin ja tein ylläriksi peruslempparia; jauhelihasoosia ja spagettia. Nami! Musta tuntuu, että olen alkanut pitämään tästä yhteisestä arjesta vaan enemmän ja enemmän, eikä mulla ole enää kamalaa tarvetta olla liikenteessä kokoajan.. Niitä rauhallisia aamuja, kun saa loikoilla pitkään yhdessä. Voi tätä nuorta lempeä <3

Perjantaina käytiin kiertelemässä kauppoja Hansmurun kanssa ja vietettiin aikaa ilman mitään sen kummoisempia suunnitelmia. Löysin ihanan vaaleanpunaisen ja pehmoisen pyjamasetin, joka tuntuu olevan mun päällä milloin vain tilanne antaa periksi. ( ulkoilutin koiraa tänään se päällä :D:D:D:)
Illasta vuokrattiin kullan kanssa Men in black 3, joka oli ihan hauska :) Ja lähes kymmenen euron säkki karkkia, joka tuntuu tarttuneen hyvin mun turvonneeseen mahaan. Maha on ollut vähän pipi koko päivän mutta saapahan taas syyttää omaa ahneuttaan.
 Lauantaina tytöt tuli meille, syötiin herkkujuustoja ja juotiin hyviä drinkkejä. Nauru raikasi ja meillä oli kivaa, laatuaikaa oikein sanoisinko. :) Illasta oli ollut suunnitteilla mennä laulamaan karaokea ;) Vältyimme pysyviltä kuulovaurioilta, sillä onneksi mikki kiersi minut kaukaa.












Sain ihanan yllätyksen poikaystävältäni, hän oli laittanut korvan taakse kuinka harmittelin vanhaa kelloani, jonka hihna meni poikki. :( Sitä ei saanut korjattua. Eräänä nättinä iltana hän ojensi sitten minulle töiden jälkeen pienen nätin paketin ja multa meinasi lähteä oikeasti jalat alta jo siinä vaiheessa kun näin hänen antavan jotain minulle. HÄN OIKEASTI OSTI JOTAIN MINULLE MINUN VUOKSENI!? En ole saanut lahjoja juuri koskaan, ellei niitä merkkipäiviä sitten lasketa. Olin niin otettu ja liikuttunut, että parahdin itkemään. En ole saanut mitään näin kaunista keneltäkään pojalta!




I LOVE IT! <3 Aaaaaaaaw ;´)

Rakkaudentäyteistä viikonlopun loppua kaikille <3






































2 kommenttia:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥