torstai 29. marraskuuta 2012

Surkeiden sattumuksien sarja

Heipä hei!

Nukkumakaverini on sairastellut liki viikon kuumeesta ja kurkkukivusta  johonka minä sitten "eiiiii, minähän olen terve kuin pukki! Ei se varmasti tartu muhun, kun ei ole mitään merkkejä flunssasta ja säkin alat jo parantua siitä. Mul on tieräksää vaan sellanen hyvä vastustuskyky!" '

Olisi pitänyt koputtaa vaan puuta nimittäin täällä sitä nyt ollaan vessapaperiröykkiöiden keskellä viiden peiton alla ja silti tuntuu että seisoisin alasti keskellä Siperian jäistä erämaata. En voi katsoa edes alas, nimittäin  alkaa solista sen sileäntien nokasta. Ajattelin etsiä jostain jo korvatulpat, jotka voisin laittaa sieraimiin ettei nenä vuotaisi. (vessapaperista kun jää sitä nöhtää nokkaan) (Ja myönnän, en voinut olla kokeilematta)

Viettelin pari vapaata melko rauhallisissa merkeissä, käytiin kahvittelemassa kavereiden kanssa,  kävin solkussa ja olin kullan kanssa kotona. Tehtiin hyvää ruokaa ja siivottiin huusholli.
( = tein hyvää ruokaa ja siivosin, Samppa söi ruuat ja nosti jalat ylös minun imuroidessa)

Samppa näki myös mun bannerin ja parahti nauramaan, näytän kuulemma vanhalta ja ryppyiseltä muokkauksen takia. Vaikka se yritti paikata tuota läpällä, korjauksistaan huolimatta banneri lähti sen sileän tien.:D:D:D Miehet ei vaan tajua, milloin pitää olla turpa kiinni. :D
Eikä remonttimiehet. Tänä aamuna poraaminen alkoi juuri sänkyni viereisellä seinällä kahdeksan jälkeen aamulla.  KAHDEKSAN JÄLKEEN ja kesti tunnin. Eikö poralla tehdä tyyliin yksi reikä seinään jotain hyllynpidikettä tai isompaa taulukoukkua varten?? Mitä hittoa ne teki sillä poralla joka jyrisi yhtämittaa tunnin?? Tein niin äkäisen lapun, että en koskaan kehdannutkaan laittaa sitä esille rappukäytävän ilmoitustaululle. Voin kertoa, että sain siihen pieneen lappuun mahtumaan monen monta adjektiivia.

Mä olen sellainen, että jos mun aamu ei mene tietyllä kaavalla, kaikki tuntuu menevän vähän "pieleen". Mun pitää saada herätä hiljaisuudessa, nousta rauhassa ylös, keittää kahvia ja istua ikkunan juuressa juoden sitä söpöstä mukista (tostakin on tullut joku juttu, mukin vaan on miellytettävä silmää) Sitten kun on saanut aamukahvin, hampaidenpesun ym. tehtyä, meikataan ja taustalle laitetaan soimaan hyvää musaa, joka kohottaa heti mielialan valmiiksi uuteen päivään. (EIKÄ MITÄÄN MATAFAKIN ADFSAGHSD PORANJYLINÄÄ, meinasin jo että sieltä tulee jotain seinästä läpi, odotanko kaulin kädessä)



//Paita ja koru:H&M, housut ja vyö: GT//




Possupinkit päällä, Samulin sanoin



//Housut, paita ja koru:H&M// Kello ja korvikset:lahjana saatu?//

 No mitäs mitäs.. Possupinkki kuittaa tämmöisen torstain. :/ onhan nyt torstai?                       
                Ja varmaan pari seuraavaakin päivää mennään ihan samoin tukkoisin nenin :(!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥