maanantai 3. syyskuuta 2012

Where did u go, sunshine?

Nyt voin jakaa teille sen SUUREN SALAISUUDEN....SEN mitä kaikki ihmiset ympäri maailmaa havittelevat monien epäonnistuessa. Sain kuulla sen ystävältäni, annan sen nyt teille ja te voitte sitten jakaa sitä eteenpäin, jotta saataisiin koko maailman kansasta joskus vielä onnellisempi ja koko mestasta parempi paikka elää.. Sain salaisen reseptin...Onnellisuuden reseptin. Se on hyvin helppo ja yksinkertainen, mutta siitäkin huolimatta hyvin vaikea toteuttaa, ellei pysähdy ihan ajattelemaan. Pysähtykää lukemaan hetkeksi ja alkakaa tehdä onnea reseptin ohjeiden mukaan. Minua tämä liikutti :')


Syksyn pimeät illat ja kylmyys ovat alkaneet tehdä tepposia ja mun mieliala ailahtelee ihan järkyttävästi 
(Tosin voimme syyttää myös PMS:sää...) Näitä pitkiä työvuorojakin on kertynyt paljon, mikä kieltämättä vähän verottaa vapaa-aikaa, kun yritän nukkua torkkuja milloin ehdin. Olin eilen siis hirvittävän väsynyt, alakuloinen ja jotenkin pahantuulinen ja itkeskelin milloin mitäkin loukkuun jäänyttä kissan pentua telkkarissa tai kattilan pohjalle polttamaani ruskeakastiketta. 
Sitten saatoin nauraa hillittömästi jollekin ihan typerälle "hauskalle" kotivideolle ja kohta taas vollottaa myrkkyomenan syöneen Lumikin takia. WTF?  Vaikka mua nyt naurattaa, voi herrajumala mitä se ukko on saanut tuta kestää eilen mun mielialavaihteluiden myötä. Mikä minua vaivaa???  Onneksi iltaa kohden oloni parani, kun adonikseni syötti mulle karkkia ja piti hyvänä kamalasta möksmöks päivästäni huolimatta. 
Nyt jälkeenpäin ajatellen, mulla on vähän huono omatunto, että miten mä nyt sillanen olin ja edes miksi????Nyt ylemmät reseptit kouraan ja aletaan vaivaamaan sitä onnea ja sitä saa tulla paljon! Koitan keksiä illaksi jotain kivaa ja vähän paikkailla eilistä käyttäytymistäni.. Miten olisi mansikoita ja kermavaahtoa, hieronta ja hyvä actionpätkä? Voisin tehdä myös jotain hyvää ruokaa..:)

Kävin aamulla Sanamin kampaamossa kaunistautumassa ja laittamassa tukkaa. Sämpyllä on maailman parhain suoristusrauta siellä, mutta en koskaan muista katsoa sen merkkiä. Sillä saa tukan kuin tukan niin nätiksi vähällä hiusten rääkkäämisellä!  Lopputulos on aina silkkinen ja kaunis. :)
Pesin siinä samalla sitten Sämpyn tukan ja laitoin jotain värijuttua sinne. No empä tajunnut laittaa hanskoja käteen, kun luulin sitä ihan vain hoitoaineeksi ja nyt mun kädet näyttää siltä, että oisin murhannu jonkun paljain käsin. ( just saatiin juttu kulkemaan positiivisempaan suuntaan) Haha.. 

Nyt ulkona pauhaa vesisade ja ukkostaa, IHANAA!!! Ukkosilma ja kunnon rankkasade ovat mahtavia, vaikka silloin yleensä linnottaudutaan sisälle... Lämpimän kaakaon ja hyvän leffan pariin.. Kullankainaloon.. ja sieltä voi kuunnella raivoavaa ukkosta ja veden lotinaa..... Mwaaaaaaah. <3Oispa jo ilta.

Ja hei, mitä aikasemmin puhuin mun surkeempaakin surkeemmasta kamerasta, en näytä yhtään itseltäni tässäkään :D:D 


Paitis,housut&laukku; Gina tricot, kännykkäpussukka&toppi;H&M, korut;kirppis

                               

 Voimia tulevaan syksyyn mikäli lisävoimia tarvitsette! 
Mulle valon väheneminen on aina rankka paikka, mutta eiköhän selvitä positiivilla ajatuksilla ja rakkaudella......... <3 Hyvää viikonalkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥