maanantai 7. tammikuuta 2013

Niittipaita on action

Tässä sitä ollaan. Mässäillään ikävissään karkkia ja herkkuja Sami Hedbergin stand up-shown siivittämänä. (Tai no Hansu syö varmaan muuten vaan.) Kävin viemässä tänään Samulin ja pari hänen kaveriaan sinne inttiin Upiniemeen. Kauheeta! Vasta eka päivä ja on nyt jo hirveä ikävä. Meno näytti niin tiukalta jo siinä porteilla, etten uskaltanut käydä vessassa saati varsinkaan puskapissilllä sotilasalueella, olisin varmaan saanut kivääristä paljaaseen pakaraan. "Ja mitä hittoa sä kuset meidän harjoitustantereella!?"

Muuten loppupäivä meni leppoisasti töissä ja Hansu tuli mun luokse illasta pyjamabibbaloimaan. Katsotaan stand up ja suunnitellaan kaikkia juttuja.
Samulikin soitti, että ne joutuu olemaan kolme viikkoa siellä kiinni. KOLME MATA%&#(%!/N  VIIKKOA. Mitä hittoa mä teen sinä aikana, kun en voi tuota Hansuakaan kahlita tänne mun seuraksi kokoaikaa. Siitäpä saatiin idea ja alettiin vääntämään kolmen viikon tehtäväkalenteria. Ensimäiseen viikkoon kuuluu jo kuntokeskus Balanssiin liitymistä, joogaa ja ihan mahtava elämysreissu lauantaina! Nukutaan puolijoukkue teltassa ulkona kamiinan lämmössä, käydään hevorekiajelulla, pulkkamäessä ja ehkä jopa avantouinnilla rantasauman tuntumassa! Olen niin fiiliksissä, etten malttaisi odottaa! Mä rakastan kaikkea eräjormailua ja ns. omanonnensa ojassa olemista, että ehkä mun olis itse pitänyt lähteä sinne inttiin Samulin sijasta!
 Siltä lähti tukkakin tänään :> Sanoi näyttävänsä ihan apinalta. (Voisin ehkä jopa uskoa tuon.)










Nyt hedelmälautasen tekoon ja pyjamat päälle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥