tiistai 19. helmikuuta 2013

:-)

Olen tutkaillut keväänmerkkejä ja minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että ollaan selviydytty tästä talvesta! Päivät on pidentyneet ihan silmissä ja nytkin ulkona paistaa aurinko valkoisten kumpupilvien välistä. Siellä on niin kaunista! Olin koirankin kanssa ulkona ilman käsineitä ja pelästyin perkeleesti, että mitä hittoa mun kynnet on ihan oranssit!! Hetken siinä pällisteltyäni kynsiäni, tajusin että olin laittanut sitä väriään vaihtavva pinkkiä kynsilakkaa,  joka oli nyt kylmän johdosta vaihtanut väriään kirkkaan oranssiksi. -.-' Kiva.

Tilailin tänään uusia napakoruja ja muita härpäkkeitä, kun olen tuota omaa käyttänyt jo monen monta vuotta! Tykkään eniten kyllä perus-timanttikoruista, eikä mistään ylimääräisistä härpäkkeistä. :) Tein napakorun joskus itse 15-vuotiaana ja se on yhä minulla! :) Sain siitä inspiksen tollaseen kuvaan, kun tänään katselin tuota lävistystä makkaroiden välistä sohvalla maatessani.... En ole koskaan aikaisemmin laittanut kuvaa mahastani..  Tämä kyllä eräs kynnys mulle oikeasti...!








 










// Takki housut Only Paita H&M pussukka H&M //




 Sokoksen ja Prisman verkkokaupoista saa kymmeneneuron alennuksen koodilla sokoshiihtoloma tai vaihtoehtoisesti prismahiihtoloma yli 60euron ostosten yhteydessä! Vink vink! ;)

2 kommenttia:

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥