lauantai 14. tammikuuta 2012

Kävin eilen ensimäistä kertaa ulkona pitkään aikaan. Kulutin monta tuntia meikkaukseen, hiustenlaittoon, pukeutumiseen, riisuutumiseen, pukeutumiseen, riisuutumiseen...
Olen hyvin innostunut ja kiinnostunut erilaisista meikkaustyyleistä  ja olen päätynyt seuraamaan  Dope2111-käyttäjän meikkivideoita ja erilaisten lookkien luomista ohjeineen. Kannattaa käydä katsomassa! Videoita on satoja!
Kokeilin eilen tätä pin-up lookkia ja rakastuin kertakaikkiaan tuohon kauneuspilkkuun! :) Huulipunan sijaan laitoin väritöntä huulikiiltoa.. :)






 Meikkauksesta puheenollen olen jo pitkään haaveillut jättäväni työt konditorian parissa ja lähteväni opiskelemaan kosmetiikan saloja ja avata tulevaisuudessa pieni salonki.. Haluaisin oppia kaiken mahdollisen kauneudenhoidosta ja uusimmista villityksistä tulevaisuudessa hyödyntäen näitä tietoja myös itse. Yhteishaku alkaa helmikuussa ja aion laittaa hakemuksen eteenpäin Espoon Omniaan! Vaikka herkkupuotimme on rakas ja kuin toinen koti minulle läheisine työystävineen, uskon että tämä on oikea ratkaisu kohdallani, koska kosmetiikka vain kiinnostaa enemmän. Tuntuu kuin olisin jämähtänyt paikoilleni ja aika vain vierii minun ihmetellessäni mitä minä vielä odotan? Olen vielä nuori ja elämä edessäni, tahdon oppia ja tietää ja nähdä enemmän maailmasta mitä en ole kokenut. Katsoa aidan toiselle puolen ja jopa käväistä siellä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥