torstai 26. tammikuuta 2012

Pieni (pahanen)sananen laihdutuksesta

Olen kirjoittanut aikaisemmin tästä minun tiukkaakin tiukemmasta nutrilet-kuurista ja laihdutusintoilustani.
Tavoitteenahan oli laihtua tuo 5kg (tuolla listallahan se pilkistää..-------------------------------------------->)
ja näyttäytyä bikineissä julkisella rannalla tänä vuonna uudessa hemaisevan seksikkäässä laihassa olemuksessani.
Leikki alkoi mennä totiseksi siinä vaiheessa, kun koiranruokapurkin sisältö alkoi näyttää ja tuoksua siis ihan oikeasti, vastustamattomalta. Olen jättänyt kaiken herkun ja lihankin pois, mutta tänään koin oikean ROMAHTAMISEN tämän dietin kannalta ja kävin syvällä dietti-intoilijoiden pelkäämässä suklaan ja perunalastujen täyttämässä KUILUSSA!!



Niin juuri, pitihän se arvata. Suklaalle person ihmisen kynnys ylitetään vähintään siinä vaiheessa kun makeaa tuodaan tuliaisiksi ja viereen jäädään katsomaan, että se varmasti syödään kommenttien saattelemana. Yritä siinä selitellä puolitutulle iäkkäälle sukulaiselle, että "hei kuule ku mä olen vähän dietillä tässä..."


Ja siitä se lähti.
Syöksykierteellä ja ilman laskuvarjoa suklaamereen, minne sietäisikin hukkua. Tiesin sillä sekunnilla, kun toffeinen ja suklaapintainen patukka kosketti huuliani, että takaisin ei olisi enää paluuta.
Tuossa paketissa kun sattui olemaan 7 patukkaa jäljellä.  Ei kuulosta ehkä pahalta kokeneemman syöpön korvissa,
mutta kun vielä se sipsipussi kaapissa... 







 




MWAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! MIKSI???!!









3 kommenttia:

  1. oon kanssa semmonen herkuttelija, että minkään dieetin pitäminen ei oikein tunnu onnistuvan :D

    http://www.once-real.blogspot.com
    blogissani on käynnissä arvonta, käyhän tsekkaamassa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei repsahdukset kuuluu asiaan, aina välillä pitää muistuttaa makunystyröille mille suklaa maistuu! Sun rillit näyttää tosi hyvältä.

      Poista
    2. Totta tuhiset Ano ;) mut ahmin niitä sillä vauhdilla, että hyvä ettei pakkauspaperit tullut suuhun mukaan! En ole koskaan ollu oikeesti niin OUT OF CONTRÖÖL!
      Ihana kuulla, että rillit sopii, oon ollut aika epävarma niiden kanssa, tänään ne oli mulla jopa töissä, eikä mulle edes naurettu :)
      (Okei, no työkaverit vähän naurahti heh..)

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥