torstai 21. maaliskuuta 2013

Kiva aamu ♡

Huomenta!♡

Olen herännyt aikaisin ja olen järjettömän hyvällä tuulella, hyvin nukuttu yö takana ja kiireetön aamu ovat tehneet taikoja siis. :) Tänään saan pyörän kotiin ja ajattelin käydä solkussa hakemassa vielä vähän päivetystä, onneksi naaman valkoisuus ongelma on ratkaistu Doven kasvorasvalla, joka ruskettaa asteittain. Iho tuntuu ja näyttää hyvältä sen jälkeen, suosittelen! Solariumissa naama tuntuu menevän vähän läikikkääksi eikä rusketu tasaisesti, ehkä mulla on kasvoissa niin isot ulokkeet ja kaksoisleuka ettei valo pääse ihan jokapaikkaan! ;)

Tässä tämän aamuisia otoksia :) Löysin yhdet mun lempi "housu-housuista". Ne on kivat kesällä nyörisandaalien tai ballerinojen kanssa. :)








 
// Housut Lindex Paita Ginatricot tyhmä ilme Alexandra//

2 kommenttia:

  1. ollaanpa sitä oltu nättinä! :) ja munkin ois tarkoitus suunnata tänään solkkuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en saanu aikaiseksi kun oli taas muka niin hoppu koko päivän ;) hehe

      Poista

Lukijoiden elonmerkit piristävät aina! ♥